Sjukling

2012-05-21 @ 12:18:06
Vaknade upp imorse med dunkade huvudvärk och det kändes som att jag hade 45 gradesr feber. Jag hade dock ingen feber men jag stannade hemma ändå för jag känner mig så himmla sjuk!
Jag ska försöka göra lite läxor och ladda upp lite bilder från helgen. Sen får jag väl kolla lite på några serier på tv eller något.
Jag har försökt att lägga mig ute i solen och göra läxor, men jag får svårt att andas och jag blir nästan överhettad!
Jag vill bara lägga mig och pressa med det går inte :(

Nu ska jag fortsätta med läxor och lyssna på härlig sommrig musik.

Kommentarer
Postat av: Alex<3

Stackare kommer du imorgon? <3 Krya, Krya

2012-05-21 @ 21:03:52
URL: http://alexarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0