Astrid Lindgrens

2012-03-08 @ 18:14:17
Då går man på kryckor då!
Jag lyckades slänga mig på knät igår på träningen och märkte imorse att det inte gick att böja benet!
Så vi åkte till Sabatsbergs sjukhus. Då fanns det såklart ingen akutmottagning där, så vi åkte till cityakuten och väntade i 20 minuter. När det äntligen var våran tur fick vi veta att de inte tog emot barn under 15 år...
Sen blev det Astrid Lindgrens där vi äntligen fick hjälp.
Så nu blirdet ingen träning på ett tag, hoppas det inte blir så länge!

Jag bjöd hela klassen på Oreos idag också. MUMS!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Neeeeeeeeeeeej!!!! :(

2012-03-08 @ 19:18:18
URL: http://rebeccahannah.bloggplatsen.se
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Följa varandra via bloglovin?

Förlåt om du har fått den här kommentaren av mig förut, min dator är efterbliven och säger att kommentarer inte skickas ibland fast dom gör det ändå..

Kram!

2012-03-13 @ 10:38:13
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0