Läxfri!

2012-06-04 @ 16:14:03
Imorgon är det sista dagen med lektioner! Och vi har inga läxor heller. Jag skulle ha åkt till Gallerian med min käre bror, men han hade det lite tajt om tid så jag hoppas att det funkar imorn isåfall.

Det är "Dans på gården", som vi på AF kallar det, imorgon. Det är precis som det låter. Varje årskurs har varsin dans som vi dansar för alla på skolan på skolgården. I min klass så har vi även fixat ihop en egen dans med blandat Svergie och Bollywood musik. Det kommer vi så grymt kul!
Jag tar med mig min systemkamera så kan någon filma.

Sen blir det lite fest på kvällen hos Vera. Hon har bjutit hela klassen, och det kommer bli as kul! Då hänger kameran med såklart.

Bild från min fest

Kommentarer
Postat av: Alexandra Ödlund

Hahahahahaha SNYGG MAN KAN VARA PÅ BILD!!!! <3

2012-06-04 @ 23:07:29
URL: http://alexarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0