Lååång blogg paus

2011-11-06 @ 17:24:24
Okej nuska jag verkligen försöka kommaigång!!!
Ska försöka sammanfatta dennavecka (höstlov) lite kort.
I fredags, alltså 28 oktober, va jag och Sara på Twilight Fan Event för Breaking Dawn!! :D:D Där Robert Pattison och Ashley Green var typ 30 meter ifrån oss!!!! :oooooooooo
Oleg och Mange Makers va också med...lite random.
Men nästa år måste jag serriöst ha V.I.P biljetter!!!

På lördan var vi och såg In Time. Rekomenderas STARKT! Lite anorlunda, action romantik. När manser trailern så ser det ut som en thriller men det kan jag lova att det INTE är. Man kan kortfatta handlingen i filmen: Tid är den nya valutan
I filmen så betalar man med tid, och man måste hela tiden skaffa ny tid för att överleva. När tidentar slut är också dit liv slut.

På månda kväll åkte jag och Emma upp till Falun. Vi gick på hennes kompis halloween fest på onsdag kväll och vi åkte tillbaka till Stockholm på torsdagen.

Nu har jag precis kommit hem från Skadevi (handbollscup i Skövde) som vi åkte iväg till på fredagen. Vi spelade i 97-serien men vi lyckades ändå komma till A-slutspel"! Men tyvärr förlorade vi och åkte ut i kvarten eller åttondel...

Blev ganska långt inlägg i allafall... Men ni får väl läsa det ni orkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0