Svar!

2011-08-18 @ 20:39:39


Del 1

IIRMASSULJIC'

Hur länge har du bloggat?
Vilken av kändisbloggarna som tex, kissie, kenza osv... tycker du är bäst?

Svar:
Det här är ju  inte min första blogg. Min första blogg gjorde jag med min kompis Julia :D
http://appelstore.blogg.se
Väldigt fin blogg...men den gjorde vi den 213 november 2009. Så jag har väl snart bloggat i 2 år :)

Jag vet inte riktigt om jag har någon favorit av dom...dom flesta av dom är väl helt okej ;)


felicia

favoritmat?
favoritaffär?
favoritfärg?
:D<3

Svar:
Typ kött och bea^^
Prikmark!
Har typ ingen...


Moa

vad fick dig att börja blogga ? :)

Svar:
Tyckte väl att de verkade kul :)


Sara

Om du fick vara någon annan för en dag, vem skulle du vaar då???? :D

Svar:
Hmm..kanske nån skådis :)


Sara
 

Varför försvinner du på MSN hela tiden??? ;)

Svar:
Det kan bero på att jag loggar ut ;)

Amanda

Varför började du blogga?
Vad är din störst önskan?
Om du fick välja vart du ville, vart skulle du bo?

LINNEA

vem är din favorit artist? :)

Svar:
Någon av artisterna som spelas på radiokanalen The Voice (105.9)

Svar:
Som sagt så tyckte jag det verkade kul :)
Oj! Det vet jag faktiskt inte.
Typ i ett stort hus, men ändå typ gulligt och mysigt, med swimingpool som det typ inte är någon kant på...

En sån här :D
De skulle va aaas coolt!

   Lägger upp andra delen innom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0