Dagens inköp

2011-08-30 @ 21:38:29
Var i Farsta idag med mamma och skulle fixa lite på banken. Då slank vi in i lite affärer också...


Min nya väckarklocka!





Ögonskugga från Makeup Store.
Mamma köpte den här ögonskuggan, men något säger mig att det är jag som kommer använda den..hihi
Det här är färgen Ghetto (mörkbrun). Jag hade sedan innan en ögonskugga från Makeup Store med färgen Vanilla (lite vit-biegie-gul). Och den har jag använt flitigt. Nu har denna ögonskugga fått en kompis! Dom här två färgerna är nämligen väldigt bra att göra skuggor tillsammans med. Så nu kör vi på det ett tag..






De här ↑ fina små tuberna fick vi som presenter från Makeup Store.
Det är en återfuktande kräm. Shampoo och Balsam.

Jag älskar Makeup Store! Deras fina burkar och flaskor är så snygga och allt smink är sjukt bra!

Jag köpte en tröja på Cubus också. Tog tyvärr inte kort på den, men nån gång får ni nog se den!
Jag ska ha den imorn på Skolfotot :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0