Halloween fest tomorrow!

2011-10-20 @ 16:27:39
Imorn blir det halloween fest hos Elina! :D
Jag berätter vad jag ska vara utklädd till efter festen.
Nocole och Vera ska komma hit imorn och fixa sig här, ska bli kul!
Jag måste städa lite i mitt rum så att vi får plats..
På höstlovet ska jag kanske slänga med Emma till en annan halloween fest i Falun hos nån jag aldrig har träffat, och du ska dom kolla på skräck film....jag kommer nog sitta bakom Emmas rygg med iPoden och spela hahah :D

Har fått adressen så att vi kan kolla på våra skolfoton också! Äntligen!!
Dom här tre gillar jag bäst:



Vad tycker nii??

Nu måste jag fixa lite i mitt rum och med halloween saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0