Lite sent inlägg..

2011-12-21 @ 23:45:52
Glömte helt bort att blogga idag! Men har ju hållt igång hela dagen.
Först julavslutning i skolan (YIPPEY!) sen direkt hem till Sara, och sen iväg på träning!
Jag var ju inte med och tränade..men jag satt och kollade på iallafall.

Det är JULLOV och det är 3 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!

Jag kan serriöst inte fatta det!?!?!?!?
Det här året har verkligen bara susat förbi. Man har inte hunnit med. När man vaknar på en tisdagmorgon blir det direkt onsdag!

Imorn blir det lite pepparaksbak, man kanske hinner ställa fram lite julkrubbor och pynta granen lite!


Juste! Vad tycker ni om min nya designe?? HISS/DISS?

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack:)

2011-12-22 @ 21:32:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Tina

Wow, så snygg design! Var gör du den? =)

2011-12-22 @ 22:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0