Svar på frågor!

2011-08-19 @ 00:15:36


Del 2

Gabbe

framtida karriär? ^^
Någonsin haft en dröm om att bli fotad^^?
Har du blivit fotad av en fotograf =)?

Svar:
Har inte tänkt så mycket på det..
Njaaa...fastnar ju inte så bra på bild ;)
Om man ränkar med fotografen när jag fotade till ID kortet :D

LINNEA

när började du med bloggen? :)

Svar:
Den här bloggen började jag med den 28 juli :)

Anonym

du är jätte fin i glasögonen i din heder! vart är dom köpta någonstans? :-D

Svar:
Tack! Jag har köpt dom på favoptic tror jag. Det är mina riktiga glasögon :) (gillar inte när man är anonym!)

MALIN

vart redegerar du dina bilder någonstans?

Svar:
I Photoshop CS3

ove sundberg

vem är din favorit artist?

Svar:

Haha spännande och få en fråga av Ove Sundberg! Jadu..dom flesta som spelas på radiokanalen The Voice (105.9)

Emma°°

Dalahäst vs stockholm
Singel vs I Förhållande (vilket föredrar du ;))))))

Svar:
Stockholm!!
Jadu..typ båda ;)

Ida - ME and my CAMERA.

har du någon fobi ? (:

Svar:
Typ insekter, spindlar, kalla fötter och små barn som sjunger i moll i filmer...

Anonym

om du skulle få en miljon skulle du ta en katt unge o sätte den i en påse o snurra runt den?

Svar:
Hahahhahahahahahhaa förmodlingen skulle jag sätta kattungnen i min säng sedan stoppa ner dig i påsen och sedan hoppa på påsen eftersom du aldrig gav mig en miljon :)

Moooni

hur gör du för att dina unika besökare stannar?

Svar:
Jag svarar på alla komentarer jag får :)

Moa Grimes ♥
Varför började du blogga? :)

Svar:
För att jag tyckte det verkade kul...

Feliz

Varför har du glasögon då? :p :)
(Hoppas du inte tar illa upp! ^^ )

Svar:
Närå jag tar inte illa upp! Man har vä slutat med et där töntiga utrycker "glasögonorm" för typ 734 år sedan? :)
Jag har dom för att jag ser dåligt annars ;)

sanna

Om du fick en miljon vad skulle du göra då?
Vad är ditt favvo godis?
Kram

Svar:
Först skulle jag skänka en del till välgörenhet. Jag skulle köpa en iPhone 4^^ ut och resa..shoppa..typ :)
Jag äääälskar choklad :D

Sara

Hur många gånger har vi varit på grönan tillsammans i år??? :)

Svar:
Om vi går på lördag så blir det fem eller fyra gånger :)

Amanda♥

Har du glasögon på riktigt elr? :)
Det bästa sommarminnet?
Har du nåra syskon? hur många isåfall?

Svar:
Yes! ;)
London tror jag :) Eller alla gånger jag varit på Grönan.
Jag har 2 halv syskon John och Sinikka! :D

Sophie'

bästa&sämsta med att blogga?

Svar:
Bästa: Att man får dela med sig av sin dagbok på internet!
Sämsta: AAtt man måste ägna så mycket tid åt det :)


Kommentarer
Postat av: I ♥

tack för svaret och bra svar :)

2011-08-19 @ 00:51:45
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Godnatt! :)

2011-08-19 @ 01:02:23
URL: http://nattstad.se/wikiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0